איך להפריח מלא בועות סבון בקלות? (או: מכונת בועות סבון שתעיף לכם את האירוע באוויר!)

מכונה לייצור בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות להזמנה לייף דיזיין מחיר

מפריחים בועות (ואת ההפקה) באוויר: מכונת בועת סבון – מוסיפה המון!

למה לעבוד קשה כשאפשר ללחוץ על כפתור? עכשיו אפשר להשקיע ב"כמויות", מבלי לנשוף כמו ינשופים רעבים. כתבה מיוחדת לחובבי בועות הסבון באשר הם: צלמים, מעצבים, מפעילים, הורים וטף. מכונת בועות סבון שתקל עליכם את החיים, תשדרג לכם כל מסיבה – בקלי קלות!

אחח…פלאי הטכנולוגיה. עם כל מה ההתפתחויות, הקידמה וכל מה שקורה מסביב, אנחנו עדיין נאלצים לעשות לא מעט דברים בכוחות עצמנו ובצורה ידנית. וכשאנחנו פוגשים לנו איזה מכשיר / צעצוע / גאדג'ט עם רעיון גאוני, אנחנו אומרים לעצמנו "איך לא חשבו על זה קודם?".
הכתבה הזו באה להדגיש שגם אם חייבים לתכנן, להשקיע ולהתאמץ – זה לא אומר שחייבים לעבוד קשה!

המכשיר הבא, מהווה בשורה של ממש בתחום בועות הסבון – גם ל"צרכן" הביתי. לא עוד מכונות גדולות, מסורבלות ויקרות – אלא פיתוח פשוט וגאוני – למגוון רחב של מטרות ושימושים: החל מעיצוב והקמת תפאורה וכלה למטרות הנאה ושעשוע.

מכונת בועות סבון – כחלק מעיצוב שולחן קונספט

אז בחרתם לכם קונספט לאירוע: זה יכול להיות בוב ספוג, בת ים הקטנה / בתוך הים או אפילו בייבי-שארק (BABY SHARK). זקוקים לבועות סבון? להמון בועות סבון? מכשיר אחד (או שניים – תלוי במידת ההשקעה והרצון שלכם) –

מכונה לייצור בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות לקניה בזול לייף דיזיין

יכולים להציף את האיזור בהמון המון בועות סבון. זה מעניק מראה מהמם, מרגש את המבוגרים, ומשגע את הילדים. אל תתפלאו אם תראו קבוצות-קבוצות של המוני ילדים, שרצים ומשתוללים להם, במרדפים ממוקדים כדי לחסל כמה שיותר בועות סבון. אנחנו את שלנו אמרנו.

אז איפה מניחים מכונת בועות סבון? ובכן יש כמה אפשרויות: אפשר להניח על השולחן (במרכזו או בצדדים), על הרצפה בצדדים, או במקום גבוה – מעל השולחן או בצידו. תנו למכשיר לפעול ועיקבו אחר הבועות. כך בעצם יהיה קל יחסית לקבוע היכן לטעמכם צריך למקם את המכשיר.

בועות סבון, אגב, משדרות גם רוך, נקיות, פשטות וקלילות – כך שאם בא לכם להפריח בלונים ברקע בברית /  בריתה – זה יכול להתאים לגמרי!

משחקים והפעלות הקשורים לבועות סבון

חשבתם שמדובר רק בנושא עיצובי גרידא, אך לא כך הוא: לא מעט מפעילים ומפעילות משתמשים במכונת בועות סבון תוך כדי הפעלות ופעילויות עם הילדים. אם ליצירת רקע ואווירה (שקשור לנושא או לאו דווקא) או תוך כדי משחק, למשל:

מכונת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות להזמנה לייף דיזיין מחיר

  • "משחק הכסאות" – או כל וריאציה אחרת, שכאשר על הבועות, עד הבועה האחרונה, מתפוצצות או מגיעות לרצפה – צריך להתיישב על הכסא או לבצע משימה.
  • "מפוצצי הבלונים" – מחלקים את הילדים לקבוצות או ליחידים. מאפסים שעון והמטרה היא לפוצץ כמה שיותר בועות סבון. משחק משעשע לפריקת אגרסיות.
  • "שומרי הבלונים" – המשחק ההפוך: המטרה היא ללכוד בעדינות כמה שיותר בועות סבון בזמן נתון ולשמור עליהם שלא יתפוצצו. קשה, אבל אפשרי.משחק מתוחכם שמשלב ויסות-חושי, מתאים במיוחד לבועות סבון.
  • אנטי-באבל" – משחק זריזות

כמובן שקיימים עוד רעיונות, וצריך רק להשתמש בדמיון. את כל המשחקים האלה ועוד, קל יותר לקיים עם מכונה לייצור בועות סבון. ברור, לא?

מכונת בועות סבון + תאורה + אובייקט = צילומים משגעים!

בעידן הפוטושופ, אין כמו אפקטים אמיתיים וטבעיים. מסתבר שתמונה יכולה לקבל משמעות משודרגת עם תאורה נכונה ושילוב של בועות סבון. הנה כמה דוגמאות:

צילומי טבע בבגדים הכי יפים שלכם, תחת אור-שמש טבעי וממלא

מכונת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות לייף דיזיין לרכישה במבצע
אין כמו לפצח גרעינים ולהפריח בועות סבון לאוויר!

צילומי זוגות מאוהבים, נשואים או כאלה שבדרך לעשות את החלטת חייהם!

"כי איתך אני מרגיש/ה כאילו אני בתוך בועה"

צילומי ילדים במגוון אינסופי של וריאציות וקומפוזיציות! אנחנו בחרנו את התמונה הזו כי היא משדרת המון רוגע וסופר תמימות!

"אמא, מה זה…?"

מכשיר לייצור בועות סבון: גאדג'ט צעצוע לילדים – שעות של הנאה!

מעבר לכל מה שכתבנו -עם קשר או בלי קשר לאירוע / יום הולדת / הפעלה שאתם מתכננים – אין צעצוע יותר מגניב מזה, מאות ואלפי בועות סבון שמופרחות לאוויר בכל הפעלה, מרדפים בלתי-פוסקים של הילדים, צחקוקים וחיוכים – בשעות צרופות של הנאה.

מכונת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות לקניה בזול לייף דיזיין

הילדים החמודים שלכם עדיין מפריחים בועות סבון בצורה ידנית? מוזמנים להשתדרג וללחוץ על הכפתור!

מכשירים להפרחת בועות סבון – במהירות ובקלות

קיימים מספר מכשירים שיכולים לייצר בועות סבון במהירות ובקלות. הנה כמה דוגמאות:

מכונת בועות סבון ניידת – למסיבות | תפאורה | הפעלות – חשמל / סוללות – מכשיר קטן ונייד, שיכול לפעול גם על סוללות! אפשר להעמיס על המכונית ולנסוע לפארק ולחגוג כמו שרק בנות ים יודעות!

מכונה להפרחת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות להזמנה לייף דיזיין מחיר

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

מכונת בועות סבון לילדים – להפקת אירועים ומסיבות – ניידת | פועלת באמצעות סוללות / USB – האח התאום של הדגם הקודם, ובין המוצרים הכי נמכרים בתקופה האחרונה!

מכונת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות להזמנה לייף דיזיין מחיר

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

מכונת בועות סבון מקצועית – קלה וניידת | למשחקים, הפעלות והפקת אירועים – תאורת לד + שלט – היתרון הכי בולט פה הוא השלט, שמאפשר שליטה מרחוק בפעולות המכשיר. כמו כן, אם אתם מתכננים תאורה עמומה או אירוע לילי – תוכלו "לצבוע" את הבועות בצבעים מהממים, הודות לתאורת לד מובנית ממש ליד מניפת הטבעות!

מכונה לייצור בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות להזמנה לייף דיזיין מחיר

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

מכונת בועות סבון חשמלית – קלה | ניידת | מתחברת לשקע – לילדים, הפעלות ומסיבות – דגם נוסף ושקוף שיודע להאיר מבפנים, הודות לתאורת לד פנימית. מחליף צבעים ומושך ילדים סקרנים. אידיאלי להפעלות ביום או בשעת ערב חשוכה!

מכונת בועות סבון ילדים יום הולדת עיצוב אירועים מסיבות לייף דיזיין לרכישה במבצע

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

 

עכשיו תורכם!

נו, אז אתם יודעים איך זה. הורה אחד מביא מפעיל שמפריח בלונים, הילדים שמחים, השכנים מתלוננים, וההורים (והילדים) רוצים גם. תודה לכל מי שפנה, התעניין וביקש, ותודה על הסבלנות.
ב-Life-Design | לייף-דיזיין אנחנו מעודדים כתיבה על כל נושא, ואף נשמח לסייע ולהדריך את כלל ציבור הקוראים, כדי שכולנו נוכל להנות מהפריה-הדדית, לקבל רעיונות והשראה – ואפילו לעשות דברים בעצמנו, עד הסוף! מחכים לכם…

יש לכם רעיון מדהים ששוה לכתוב עליו? עדיין מחפשים ציוד למסיבות ואירועים? – רוצים לקנות עוד מוצרים שלא מופיעים כאן באתר או סתם להתייעץ איתנו? צרו-קשר במייל, ווצאפ או בטופס קצר – ונשמח לסייע!

Life-Design | לייף-דיזיין – לחיים יפים יותר!

כתיבת תגובה