תאורת לד עדינה | מקרני לד – לעיצוב שולחנות, דוכנים, חנויות וחדרי ילדים

תאורת לד עדינה - מקרן שקופיות לד

תאורת לד עדינה | מקרני לד – לעיצוב שולחנות, דוכנים, חנויות וחדרי ילדים

תאורה היא אמצעי הכרחי כשרוצים להדגיש ו/או ליצור אווירה מתאימה. בין אם מדובר בעיצוב חדרי ילדים ותינוקות, בין אם אתם אנשי חינוך או מפעילים שמעבירים פעילות או מעצבי-אירועים שמעוניינים להוסיף המון באמצעות מכשיר קטן, הגאדג'טים האלה הם בשבילכם! איך יוצרים אווירה רומנטית/עדינה וצבעונית באמצעות גאדג'טים בסיסיים שכל אחד יכול להשיג לעצמו? וגם: איזה גאדג'ט עיצובי יכול לשמש גם כצעצוע-מתנה לילדים? לקט מקרני לד עם תאורת לד עדינה שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

בפוסט הקודם עסקנו בעיצוב תפאורה בקשר ישיר למסיבות ואירועי קונספט, שם צריך נוכחות עוצמתית ומדוייקת. הפעם נירגע קצת, ונביא לפניכם אמצעים להשגת תאורת לד עדינה יותר. פוסט קצר ותכליתי!

תאורת לד עדינה: למי זה מתאים?

תאורת לד עדינה יכולה להתאים לילדים, בני נוער, הורים, מורים ואנשי חינוך, בעלי דוכנים, חנויות, בעלי מסעדות ועוד. כמובן שגם הפעם, לא נחרוג ממנהגנו, ונאמר שאם אתם מתכננים אירוע בעל קונספט תואם, זה בהחלט יכול לשמש גם אתכם.

למי שמחפש תאורה שאינה מסנוורת, תאורה עדינה, כזו שיכולה להשתלב בצורה מושלמת ברקע, כמעין "תאורת-לאונג'" מרגיעה – מקרני לד / מקרן שקופיות לד – בהחלט עונה על הצורך!

 

תאורה מיוחדת לעיצובי שולחנות | מסעדות | חדרי ילדים | חדרי תינוקות ועוד – איך זה עובד?

אנחנו אומרים "תאורת לד עדינה", אבל מה מיוחד בה ואיך זה עובד? שלושת המוצרים הבאים מבוססים על עיקרון דומה: לד עוצמתי שמקרין אלומת אור, שקופית – דרכה חודרת קרן האור, ומנוע – שאחראי על אפקט האנימציה.

כולם קלים ופשוטים לשימוש, מהווים קונטרה לתאורה עוצמתית ו"צעקנית" –  ויכולים לשמש למגוון רחב של מטרות:

מקרן לד / תאורת לדים – סמלים וצורות: פתיתי שלג | צבע לבן – ליצירת תפאורה, תאורת במה ועוד: פתיתים בצבע לבן, בהיר ואחיד. נכון שחסר לנו שלג בארץ, אבל זה עדיין מקסים ומרגיע כאחד!

תאורת לד עדינה מקרן שקופיות לד

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

מקרן שקופיות לד – בצורות וסמלים צבעוניים – לעיצוב תפאורה: צורות נוספות במגוון צבעים עליזים

תאורת לד עדינה מקרן שקופיות צבעוני

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

פנס מקרן לד – 14 שקופיות צבעוניות – נטען + חיבור לחשמל: פנס לד נייד שמשמש כמקרן. עובד על אותו העיקרון – אבל עם יתרונות בולטים משלו!

פנס מקרן לד נייד - תאורת לד עדינה

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

מארז שקופיות למקרן לד – 12-16 יחידות בחבילה – לעיצוב תפאורה, משחקים והפעלות: למי שחושב שהשקופיות במוצר הקודם לא מספיקות, ניתן לרכוש סטים נוספים.

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

גאדג'ט שהוא גם פריט עיצובי וגם מתנה / צעצוע!

מלבד היותם מוצרי תאורה שקשורים לקונספט עיצובי (למסיבה / אירוע ואפילו לחדרי ילדים ותינוקות), הם בהחלט יכולים לשמש גם כמתנה או כצעצוע. מניסיון אפשר לומר, שילדים רבים נראים מוקסמים מהאפקט שאותו המכשירים האלה משדרים. ולמעשה, אפשר לחבר אותם בפינה מסויימת בחדר ולהקרין על קיר פנוי; אפשר להציב במקום קבוע על השולחן, או על המדף בחדר המשחקים; את ה"פנס-מקרן" אפשר לקחת אפילו מחוץ לבית, והוא יכול לפעול גם בתנאי שטח.

 

 

עכשיו תורכם!

הרעיון לכתבה צמח מבקשה אישית אחת למשהו "פשוט יותר, עדין יותר". תודה למי שביקשה ותודה על הסבלנות!
ב-Life-Design | לייף-דיזיין אנחנו מעודדים כתיבה על כל נושא, ואף נשמח לסייע ולהדריך את כלל ציבור הקוראים, כדי שכולנו נוכל להנות מהפריה-הדדית, לקבל רעיונות והשראה – ואפילו לעשות דברים בעצמנו, עד הסוף! מחכים לכם…

יש לכם רעיון מדהים ששוה לכתוב עליו? עדיין מחפשים ציוד למסיבות ואירועים? – רוצים לקנות עוד מוצרים שלא מופיעים כאן באתר או סתם להתייעץ איתנו? צרו-קשר במייל, ווצאפ או בטופס קצר – ונשמח לסייע!

Life-Design | לייף-דיזיין – לחיים יפים יותר!

כתיבת תגובה