תאורת לד צבעונית חכמה – איך "לצבוע" איזורים ופינות בחדר או בשולחן קונספט?

תאורת לד צבעונית WIFI חכמה אלקסה אלחוטית להזמנה אונליין לייף דיזיין

תאורת לד צבעונית – איך "לצבוע" איזורים / פינות בחדר / בשולחן בצורה חכמה?

בעולם "אפור" – ניתן לכבות או להדליק את האור. בעולם "הצבעוני" אפשר לצבוע את האור בכל צבע אפשרי, ואפילו לשלוט בעוצמה שלו או להוסיף אפקטים (וכמובן לתזמן הדלקה או כיבוי של התאורה). ואם גם זה לא מספיק, בטח תשמחו לדעת שאפשר לעשות את זה גם מרחוק. ברוכים הבאים לעולם חכם יותר, צבעוני יותר. הכירו את העולם החדש: תאורת לד צבעונית עם מאפיינים חכמים ואמצעי-שליטה-מרחוק!

פעם, כשהיינו רוצים להאיר פינה מיוחדת, להדגיש ולתת טון מוגבר יותר, היינו צריכים לדאוג לתאורת ספוטים: מה שאומר שצריך הכנה, התקנה ונורות מיוחדות. זה אף פעם לא היה פשוט. היום הסיפור נהיה הרבה יותר פשוט: כל בית-נורה, מנורת-קריאה / מנורה שולחנית יכולים להוות הכנה מספקת, שכן קיימים לא מעט מוצרים דמויי-נורה סטנדרטית (E14 / E27) שבסך-הכל דורשים הברגה כדי לפעול את הקסם. יתרה מכך, ישנם מוצרים שכבר "באים מוכנים" ומתחברים לשקע סטנדרטי. פשוט וקל: תאורת לד צבעונית שלא דורשת קדיחות, התקנות, השחלות או התייעצות עם בעל מקצוע מסויים.

תאורת לד צבעונית: למי זה מתאים? מי צריך את זה?

אם אתם מעצבי אירועים ועורכים הפקה כזו או אחרת, ייתכן שתצטרכו "לצבוע", להדגיש ולהאיר איזורים מסויימים. לפעמים מדובר באיזור ספציפי על שולחן ולפעמים דווקא מדובר על הקיר או הרצפה. חשבתם פעם איך נראים פריטים מסויימים או מזון (קינוחים ומתוקים) כש"צובעים" אותם בגוון אחר. יש המון "קסם" באפקט הזה, וזה בהחלט יכול להשפיע על האווירה לטובה.

תאורת לד צבעונית חסכונית שליטה מרחוק גוגל הום לייף דיזיין לרכישה במבצע

עצמאים או בעלי עסקים? בין אם מדובר בחנות-חנות (עם ויטרינה וכל העסק…), דוכן רחוב או אפילו בר ומסעדה – תאורת לד צבעונית יכולה בהחלט להתאים, ואין מצב שלא תרצו לצבוע פינה כזו או אחרת. לפעמים זה מוטיב חוזר שקשור למותג/לוגו שלכם, ולפעמים סתם כדי ליצור אווירה רומנטית. הדברים אמורים גם על "הבית השני שלכם" – המשרד – בין אם אתם עצמאיים או שכירים. לא חסרים איזורים ופינות אפשר להאיר בצבע שונה (עציצים, מאחורי מסך המחשב, מדפים ועוד…)

אז חזרתם מהאירוע (או מהמסעדה..) ואתם נוחתים לאן? לבית, כמובן! ביתנו הוא מבצרנו, והוא בנוי מאוסף של חדרים ו"איזורים" שלכל אחד מהם יש את השפה שלו, את האמירה שלו.תאורת לד צבעונית חסכונית שליטה מרחוק גוגל הום להזמנה אונליין לייף דיזיין זה לא אומר שחייבים להשתגע ולהפוך את הבית לקרקס צבעוני, אבל בהחלט אפשר לתת טאץ' קטן עם גוון צבעוני. דוגמאות ל"צביעת-איזורים":

  • חדרי ילדים
  • חדרי שינה
  • פינת עבודה, עמדת מחשב
  • עמדת מוזיקה
  • מטבח
  • שירותים (מה?! כן!) וגם מקלחת…
  • סלון, מזנון, איזורי וילונות, קירות ופינות
  • ועוד…

.אם אתם גרים בדירה שאתם אוהבים, יש לכם ילדים או שאתם עובדים במשרד שגרתי למדיי, ייתכן שמה שאתם צריכים הוא: תאורת לד צבעונית, שתוסיף לכם צבע לדומם, שתשפיע צבע גם על החי. חוץ מהעובדה שזה יכול לתרום לאסתטיקה, לשפר את הנראות ולשדרג את האווירה, זה בהחלט יכול להוות מתנה-לילדים או מתנת-גאדג'ט למבוגרים שביננו.

כמובן, שיש עוד עשרות שימושים ולוקיישנים שונים לשימוש, כולל במוסדות חינוך (בתי"ס, גנים)

 

 

תאורת לד מהדור החדש: מנורת לד חכמה

אז כמובן שגם בז'אנר הזה יש כמה רמות וסוגים. ונהוג לחלק את הנורות לפי דרגות חוכמה:

  1. מנורות לד אלחוטיות – "חצי חכמות" – הכוללות שלט אינפרא, שבעזרתו ניתן להדליק, לכבות, לתזמן כיבוי, להגביר או להנמיך את עוצמת התאורה וכמובן לבחור את גוון האור מתוך מגוון רחב של צבעים. כמו כן, ניתן אפילו להפעיל כמה סוגים של אפקטים, כמו הבהוב, צבעים מתחלפים ועוד. הנה 2 דגמים מאד פופולאריים:תאורת לד / מנורת לד E27 סטנדרטית – 16 צבעים לבחירה + שלט אלחוטי | 5/10/15W – הדגם הכי נמכר ברשת, מה שבד"כ מזמינים בכמויות – בשביל מספר חדרים או פינות בבית.
    תאורת לד צבעונית אקו שלט אור לבן קר חם ווייפיי לקניה בזול לייף דיזייןציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין
    מנורת לד צבעונית + אור לבן קר / חם – E27 5W 10W 15W – כולל שלט אלחוטי –דגם נוסף, מומלץ ביותר, שעושה את העבודה כמו שצריך.תאורת לד צבעונית אקו שלט אור לבן קר חם ווייפיי לייף דיזיין לרכישה במבצע

    ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

  2. מנורות לד אלחוטיות עם קישוריות WIFI – מתחברות לכל סמארטפון (אנדרואיד או אייפון), עם תאימות מלאה לאלקסה (של אמזון) או אקו (של גוגל). ניתן להגדיר איזורים בכל הבית – ולשלוח פקודות קוליות (יפורט בהמשך) או באמצעות הסמארטפון לנורה בודדת, לאיזור או לכמה שתרצו. מה אפשר לעשות איתם: לקבוע גוון ועוצמה, הדלקה, כיבוי – ותזמון שלהם ועוד. הנה הדגמים הכי נמכרים ברשת:

 

מנורת לד אלחוטית צבעונית – נשלטת באמצעות WIFI | גוגל הום | אמזון אקו אלקסה | אנדרואיד / אייפון – 15W – כולל צבעי לבן, אך גם מגוון צבעים למי שמעוניין לשפוך קצת צבע על איזורים מסויימים בבית לפי המצב רוח!

תאורת לד צבעונית אקו שלט אור לבן קר חם ווייפיי להזמנה אונליין לייף דיזיין

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

נורת לד אלחוטית – 15W | E27 – הדלקה, כיבוי ועמעום – באמצעות כל סמארטפון / Google Home / Amazon Echo Alexa – על אותו עיקרון מטורף, רק בצבעים צנועים יותר: לבן רגיל ולבן חמים. מעולה לשימוש ביתי, ולכל מה שאתם רגילים.

תאורת לד צבעונית WIFI חכמה אלקסה אלחוטית לקניה בזול לייף דיזיין

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

 

תאורת לד צבעונית עם פקודות קוליות – איך זה עובד?

כשאומרים פקודות קוליות, זה נשמע משהו דמיוני, אך לפני כן, חשוב להבין את הדינמיקה. כדי שתוכלו לזרוק פקודה לאוויר והמנורה "תימתח-דום", אתם חייבים גורם/מכשיר מקשר. למכשיר החמוד הזה קוראים ECHO (מבית גוגל), או ALEXA (מבית אמזון). המכשירים האלה, יודעים להתחבר לכל המכשירים האלחוטיים שלכם באמצעות רשת ה-WIFI (ורק במצב שכולם מחוברים לאותה הרשת). ברגע שהעסק מחובר, אפשר לדבר אל ה"גורם המקשר" והוא כבר יעביר את המסר לנורה החכמה שלכם, למכונת כביסה שלכם וכן על זה הדרך.

אין לכם כוח לעלות לחדר-הילדים ולכבות "שוב" את האור? מתקינים נורה חכמה – ושולטים בה, רק עם הפה שלכם. הפעם תהיו בטוחים, המנורה תקשיב לכם. יצאתם לטיול של יומיים, אתם חוששים לפורצים ושכחתם להשאיר את האורות דולקים. מה עושים? פשוט מדברים, והאלקסה/אקו שלכם כבר יעשו את העבודה. הכתבה כמובן לא באה לעסוק במכשירים האלה, אבל אם זה סיקרן אתכם, יש שפע מידע ברשת על מה ניתן לעשות עם המכשירים הללו.

לרשימת פקודות לדוגמה, ניתן לעיין בטבלה המצורפת:

תאורת לד צבעונית אקו שלט אור לבן קר חם ווייפיי להזמנה אונליין לייף דיזיין

אין לי הום, אקו או אלקסה – זה שווה משהו?

גם אם אין לכם את ה"גורם המקשר", תאורת לד צבעונית יכולה להשיאר חכמה ולתפקד בצורה מעולה, מ-3 סיבות:

  1. אתם תמיד יכולים להשתמש באפליקציה – ובאמצעותה לשלוט בתאורה. במקום TALK, תעברו ל-TOUCH. אז במקום לדבר, תלחצו על מסך הסמארטפון שלכם. לא כזה "סיפור". הנורה שלכם עדיין נחשבת לחכמה.
  2. אם אתם בקטע של "אולד-פאשן" משודרג – תמיד תוכלו להשתמש בדגמים החצי-חכמים, עם שלט האינפרא, שיכול להשיג כמעט את אותו אפקט.

ככה שמבחינת צביעת החדר, נתינת אווירה מתאימה ושליטה מרחוק – עדיין תוכלו להשיג.

נעזוב עכשיו את פסגת ההייטק של גוגל ואמזון, וננחת חזרה לגאדג'ט פשוט יותר.

תאורת לד צבעונית – מוכנה לשימוש

והנה מוצר, שמבחינתנו, מהווה אתנחתא (כי יש לו כל-כך הרבה שימושיים אפשריים!!).

מנורת לד אולטרא סגול – לעיצוב הבית | הפקת אירועים ושולחנות | מסיבות – 5W: מחפשים משהו פשוט וסולידי? זה בשבילכם! לפעמים רוצים "לצבוע" איזור מסויים, לקבל צבעים אחרים/מדהימים מבלי להתלבגן יותר מדי. נורת לד אולטרא סגול הוא מוצר שאפשר למצוא בחנויות, דוכנים, תערוכות, ויטרינות, בסלון, חדרי שינה וילדים, מועדנים, מסיבות, מסעדות ומה לא…

תאורת לד צבעונית WIFI חכמה אלקסה אלחוטית לקניה בזול לייף דיזיין

ציוד לימי הולדת מסיבות אירועים רוית מרציאנו לקניה במבצע Life-Design | לייף-דיזיין

 

 

 

עד כאן להיום, ואנו מלאים תקווה שעכשיו כשאתם מכירים מה זה תאורת לד צבעונית חכמה – תדעו לנצל זאת לשם היופי והאסתטיקה וגם כדי להפוך את העולם ל"ירוק" יותר!

 

 

עכשיו תורכם!

לאחר מספר בקשות לכתבת המשך, הבטחנו וקיימנו. עוד כמה גאדג'טים מגניבים שיכולים להוסיף המון צבע לכל אירוע, לבית, למשרד ולחדר הילדים.
ב-Life-Design | לייף-דיזיין אנחנו מעודדים כתיבה על כל נושא, ואף נשמח לסייע ולהדריך את כלל ציבור הקוראים, כדי שכולנו נוכל להנות מהפריה-הדדית, לקבל רעיונות והשראה – ואפילו לעשות דברים בעצמנו, עד הסוף! מחכים לכם…

יש לכם רעיון מדהים ששוה לכתוב עליו? עדיין מחפשים ציוד למסיבות ואירועים? – רוצים לקנות עוד מוצרים שלא מופיעים כאן באתר או סתם להתייעץ איתנו? צרו-קשר במייל, ווצאפ או בטופס קצר – ונשמח לסייע!

Life-Design | לייף-דיזיין – לחיים יפים יותר!

כתיבת תגובה